Vragen? Bel ons 0172 - 760 100

Klachtenprocedure

Trendel beschouwt klachten als een kans om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Een klacht is iedere uiting van onvrede inzake de dienstverlening van Trendel in het algemeen of inzake het handelen van medewerkers van Trendel, welke niet na een enkele toelichting of onmiddellijke correctie wordt verholpen.

Uitgezonderd is onvrede over een advies van de bedrijfsarts en/of een andere door de bedrijfsarts ingeschakelde deskundige om het werk (gedeeltelijk) te hervatten. De klacht is dan niet ontvankelijk. Hiervoor kunt u een deskundigen-oordeel bij UWV aanvragen.

Download hier onze klachtenprocedure

“Kenmerkend voor Trendel is de persoonlijke benadering, de korte communicatielijnen en het hebben van een vast aanspreekpunt. Daarnaast verdiepen zij zich in de gang van zaken van werkgever en werknemer. De rapportages zijn helder en geven een duidelijk beeld wat we kunnen verwachten.”

Joanne Lunding Personeelsmanager
Orona

Onze speerpunten

  • Persoonlijk
  • Snel schakelen
  • Maatwerk oplossingen

Stel uw vraag aan ons team

Om deze website goed te laten werken en onze website te kunnen optimaliseren op uw beleving plaatsen wij kleine bestanden op uw computer (zogenoemde cookies) en analyseren wij het websitegebruik. Een zeer groot deel van de websites doen dit. Nieuwe wetgeving verplicht ons u hiervoor toestemming te vragen. Klik op 'Ik ga akkoord' om toestemming te geven voor het plaatsen van cookies. Lees meer over cookies